1. Myyntipaikan hinta on 28€/viikko, 50€/2 viikkoa tai 90€/4 viikkoa. Lisäpäivän hinta on 5€/vrk. Ensimmäisen vuokra-ajan maksu maksetaan etukäteen kassalla. Tarjoushintoja ei voi hyödyntää takautuvasti. Myyntiviikko on seitsemän (7) aukiolopäivää.

 

2. VIP-paikan hinta on 35€/viikko. VIP-paikkaan kuuluu päivittäinen siivous. Kuvaamme sosiaaliseen mediaan ainoastaan näillä paikoilla olevia tuotteita. Vuokrasopimuksesi jatkuu automaattisesti VIP-paikkana 35€/viikko, mikäli et ilmoita halustasi jatkaa sopimusta toisin.

 

3. YKKÖSBASAARI OTTAA KÄYTTÖÖN MYYNTIPROVISION 1.2.2021 ALKAEN. Kaikista myyntituotoista peritään 3% provisio. Esimerkki: 100€ = 3€ provisio.

 

4. YKKÖSBASAARI OTTAA KÄYTTÖÖN MYYNTITAKUUN 1.2.2021 ALKAEN. Mikäli myyntituottosi eivät kata pöytävuokraasi, maksamme erotuksen! Myyntitakuun ehdot löydät seuraavalta sivulta.

 

5. Kun haluat päättää vuokrasopimuksesi, sinun pitää ilmoittaa siitä erikseen vähintään 2 vrk etukäteen AUKIOLOAIKANA. Vuokrasopimuksesi JATKUU automaattisesti viikolla, jos ET ITSE LOPETA SITÄ. Seuraavan viikon vuokra veloitetaan automaattisesti saldostasi.

 

6. Jos haluat nostaa käteisellä rahaa myynnistäsi, sinun täytyy ilmoittaa siitä vähintään 2 vrk aiemmin. Yli 100€ tilitykset maksetaan pääsääntöisesti pankkitilille (IBAN).

 

7. Vuokralainen pitää itse myyntipaikkansa siistinä. Jos haluat, että pidämme myyntipaikkasi siistinä, veloitamme siitä 3€/pvä.

 

8. Vuokrasopimuksesi päätyttyä sinun täytyy tyhjentää ja siivota myyntipaikkasi puoli tuntia ennen sulkemisaikaa.  Tyhjentämättömästä myyntipaikasta perimme 15€ tyhjäysmaksun.

 

9. Vuokrasopimukseen sisältyy 1 tarra-arkki (30kpl) hintalappuja. Hintalaput ovat viivakoodillisia. Lisää arkkeja saa kassalta hintaan 0,50€/arkki. Hintalappuarkit tulostetaan aina Basaarilla. Viivakoodien avulla voit seurata myyntiäsi netissä reaaliajassa. Voit myös lisätä tarraan tuotteen tarkemmat tiedot hintoineen, jolloin voit seurata juuri sen kyseisen tuotteen myyntiä. Hinnoittelussa käytetään ainoastaan Basaarilta tulostettuja viivakoodillisia hintalappuja.

 

10. Jos muutat jonkun tuotteen hintaa tai tuotekuvausta, sinun täytyy korvata vanha hintalappu uudella!

 

11. Tuotteet, jotka löytyvät ilman hintalappua tai myyntiajan päättymisen jälkeen, säilyvät meillä 2 viikkoa, jonka jälkeen lahjoitamme ne hyväntekeväisyyteen.

 

12. Aikuisviihdettä, elintarvikkeita, käytettyä kosmetiikkaa ja alusvaatteita, piraattikopioita ja teräaseita ei saa myydä asiakkaan toimesta. Kaikkien myytävien tuotteiden täytyy olla laillisia.

 

13. Kaikki myymäsi tavarat ovat omalla vastuullasi. YkkösBasaari ei ole vastuussa rikkoutuneista tai hävinneistä tuotteista. Turvataksemme myyjiemme omaisuuden meillä on tallentava valvontajärjestelmä sekä hälyttimiä. Hälyttimet ovat ilmaisia, jos hälytettävä tuote maksaa 10€ tai enemmän.

 

14. Voit myydä tuotteita myös vitriinistä provisiota vastaan. Vitriiniin meneviin tuotteisiin tehdään oma sopimuksensa sekä hintalaput. Sama sopimus ja hintalaput pätevät ison tavaran alueeseen. Myydystä tuotteesta perimme 10% välityspalkkion.

 

15. Elokuvien, CD-levyjen ja pelien levyt voit halutessasi jättää kassalle.

 

16. Ykkösbasaari ei korvaa palo-, savu- tai vesivahingoittuneita tuotteita.

 

17. Näpistykset ja varkaudet ilmoitetaan poliisille.

 

18. Jos myyt tuotteita yrityksesi nimissä, sinun täytyy ilmoittaa meille Y-tunnuksesi.

 

 

YKKÖSBASAARIN MYYNTITAKUUN EHDOT

 

Ykkösbasaari tarjoaa myyntitakuun kirpputorimyyjille. Mikäli myyntituottosi eivät kata pöytävuokraasi, maksamme erotuksen! Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittaa, että haluat myyntitakuun voimaan – mikäli ehdot täyttyvät, saat rahat aina takaisin pyydettäessä. Myyntitakuu on voimassa vain ensimmäiset kaksi viikkoa.

 

1. Hinnoittele kaikki tuotteet Kirpparikallessa. Myyntitakuun edellytys on, että myydyistä tuotteista jää tieto myynnin seurantaan tuotteen kuvauksen kera. Pelkkä tuotteen hinta EI riitä. Henkilökunnan täytyy voida tarkastella mahdollisen hyvityspyynnön syitä.

 

2. Pidä myynnissä vain hyväkuntoisia ja ehjiä tuotteita. Takuu ei päde, mikäli henkilökunta toteaa, että kirpputorimyyjä pitää tarkoituksellisesti huonokuntoista ja myyntikelvotonta tavaraa myynnissä.

 

3. Pidä kirpputoripöytäsi hyvässä järjestyksessä ja siistinä. Takuu ei päde, mikäli henkilökunta toteaa, että kirpputorimyyjä pitää myyntipöydän tarkoituksellisesti epäjärjestyksessä tai liian täynnä.

 

4. Hinnoittele tuotteesi kirppariystävällisin hinnoin. Sopiva ohjenuora on 10-30% tuotteen OVH hinnasta, riippuen tuotteen kunnosta. Takuu ei päde, mikäli henkilökunta toteaa, että kirpputorimyyjä hinnoittelee tarkoituksella tuotteensa selvästi ylä- tai alakanttiin niin, että myyntituottoja ei sen takia kerry.

 

5. Pidä tuotteesi myyntipöydässä koko varatun myyntijakson ajan. Myyntitakuu ei päde, mikäli kirpputorimyyjä on estynyt tuomaan tuotteitaan myyntiin varattuna ajanjaksona eikä peruuta pöytävarausta ajoissa. Tuottotakuu ei päde, mikäli kirpputorimyyjä kesken myyntijakson poistaa tavarat myynnistä, vaikka hän ilmoittaisi siitä henkilökunnalle.

 

6. Nyrkkisääntö on, että mikäli tuotto on suurempi kuin pöytävuokrat, erotusta ei hyvitetä. Hyvitys lasketaan myyntiprovision perimisen jälkeisestä summasta, eli asiakkaan tuotosta.

 

 

 

CONTRACT

 

INFORMATION

The identifier of these terms and conditions is:

”Terms and conditions: Ykkösbasaari, Dated 21.01.2021”

 

TERMS AND CONDITIONS

 

1. The prices for the marketplaces are 28€ per week, 50€ per 2 weeks, and 90€ per 4 weeks. The price for the extra day is 5€ per day. You need to pay a minimum of one week beforehand. You can’t use our bargain prices after the offer. Salesweek is seven (7) working days.

 

2. VIP-places are worth 35€ per week. It includes our daily cleaning services. We post pictures to social media only from VIP-tables. Your VIP contract will continue automatically if you don’t say otherwise.

 

3. YKKÖSBASAARI IS GOING TO USE SALES COMMISSION STARTING 01.02.2021. We charge 3% of all sales revenue. Example: 100€ = 3€ commission.

 

4. YKKÖSBASAARI IS GOING TO INTRODUCE A SALES GUARANTEE STARTING 01.02.2021. If the sales proceeds don’t cover your rent, we will pay the difference! You will find the terms and conditions on the next page.

 

5. When you want to end your contract, you have to let us know AT LEAST TWO WORKING DAYS IN ADVANCE. Your contract will automatically renew for a week IF YOU DON’T TERMINATE IT YOURSELF. Next weeks rent will be automatically charged from your profits

 

6. If you want your profits in cash, you must let us know 2 (two) working days in advance! Over 100€ payments will be mainly paid via bank (IBAN).

 

7. Renters are responsible for the cleaning of their place. If you wish, for an extra cost of 3€/day, we will clean it for you.

 

8. Once your contract is over you must clean and clear your table a minimum of 30minutes before closing. We charge a cleaning fee of 15€ for uncleared places.

 

9. Your contract includes 1 (30pc) sheet of adhesive price tags, The pricetags have barcodes. You may purchase more stickers at the register for 0.50snt/A4. The tags will always be printed at Ykkösbasaari. With the barcodes, you can follow your sales online in real-time. You can also add additional information to your tag, so you can follow a specific products sale. When pricing your products ONLY USE THE BARCODED STICKERS FROM YKKÖSBASAARI.

 

10. You change the price or the description of the product, you     must  replace the old price tag with a new one.

 

11. Products that are found without a pricetag or after the sales period, will be held by us for two weeks. After that, we will be donating them to charity.

 

12. Adult entertainment, groceries, used cosmetics and underwear, pirated copies and knives, etc. can not be sold by customers. All products that are being sold need to be legal!

 

13. All products being sold by you are your responsibility. Ykkösbasaari is not accountable for broken or lost products. To ensure our seller's property we have cameras recording the shop and alarms. The alarms are free if the product costs 10€ or more.

 

14. You can sell products in the display case for a provision. The items going to the display case have their own price tags and contract. The same pricetags and contracts are used in the area in which big items are sold. For the items sold from these two areas, we take a commission of 10%.

 

15. Discs from movies, videogames and CDs can be left at the register if you wish.

 

16. Ykkösbasaari does not replace/reimburse you for products that suffer, fire- smoke- or water damage.

 

17. All thefts and attempts to do so will be reported to the police.

 

18. If you are selling products for your company, you must let us know your Y-number.

 

YKKÖSBASAARIS SALES GUARANTEE TERMS

 

Ykkösbasaari offers a sales guarantee for our vendors. If your sales profits do not cover your table rent, we will pay the difference! You do not need to let us know if you want the guarantee or not, if the terms are fulfilled, you will always get your money when asked. The sales guarantee is only good for the first two weeks.

 

1. Price all items in Kirpparikalle. To get your sales guarantee, all sales must be traceable. ONLY THE PRICE IS NOT ENOUGH. Additional information on the items is needed in the case, we need to check the reasons for a return.

 

2. Only sell clean and items in good condition. The guarantee is not valid if the staff thinks you are selling bad and unsellable items on purpose.

 

3. Keep your table clean and in good shape. The guarantee is not valid if the staff think you are keeping your place dirty or overfilled on purpose.

 

4. Price your items in a fleamarket friendly way. A good guideline is to sell 10-30% of the original price, depending on the condition of the item. The guarantee is not valid if the staff notes you are pricing your items too high or low, which leads to sales being low.

 

5. Keep your items in their place the whole duration of your sales period. The guarantee is not valid if the vendor is indisposed to bring items for sale during their sales period and does not cancel their table reservation on time.

 

6. If your sales are higher than the rent, the difference will not be refunded. The refund is calculated after the sales commission, from customers’ sales.